Lenka Harmon bude mít na starosti vedení týmu Consumer Goods a HealthCare. Mezi její priority bude patřit především péče o stávající klientelu, marketingové poradenství a konzultace.

Před příchodem do GfK pracovala po dlouhou dobu na vedoucích pozicích v oblasti marketingového poradenství a průzkumu trhu. Navrhovala řešení a metodologie pro výzkumné projekty, pro české i zahraniční klienty, v rámci výstupů pracovala s marketingovými doporučeními vycházejícími z výsledků výzkumů a poskytovala nástavbu, marketingové poradenství.

Lenka Harmon má bohaté zkušenosti jak v B2C tak i v B2B oblasti, v kvalitativním tak i kvantitativním výzkumu, publikuje odborné články a přednáší na marketingových konferencích. Před nástupem do GfK pracovala pro významné výzkumné společnosti - 10 let pro TNS Factum, kde vedla oddělení Consumer Goods (později Factum Invenio), 3 roky pro Ipsos jako Account Director a 3 roky pro AC Nielsen jako Client Service v Reatail Auditu, a to na samém začátku své profesní kariéry.

Předešlé informace o společnosti GfK:

GfK bude měřit efektivitu tiskové reklamy v časopisech - čtěte ZDE

 

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist