Lenka Harmon bude mít na starosti vedení týmu Consumer Goods a HealthCare. Mezi její priority bude patřit především péče o stávající klientelu, marketingové poradenství a konzultace.
Před příchodem do GfK pracovala po dlouhou dobu na vedoucích pozicích v oblasti marketingového poradenství a průzkumu trhu. Navrhovala řešení a metodologie pro výzkumné projekty, pro české i zahraniční klienty, v rámci výstupů pracovala s marketingovými doporučeními vycházejícími z výsledků výzkumů a poskytovala nástavbu, marketingové poradenství.
Lenka Harmon má bohaté zkušenosti jak v B2C tak i v B2B oblasti, v kvalitativním tak i kvantitativním výzkumu, publikuje odborné články a přednáší na marketingových konferencích. Před nástupem do GfK pracovala pro významné výzkumné společnosti - 10 let pro TNS Factum, kde vedla oddělení Consumer Goods (později Factum Invenio), 3 roky pro Ipsos jako Account Director a 3 roky pro AC Nielsen jako Client Service v Reatail Auditu, a to na samém začátku své profesní kariéry.
Předešlé informace o společnosti GfK:
GfK bude měřit efektivitu tiskové reklamy v časopisech - čtěte ZDE
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist