„Jana i Pavel jsou naprostými experty a profesionály ve svém oboru, a to je pro Zuno skvělé, protože aktivita na sociálních sítích je dlouhodobě jednou z našich priorit. Oba zároveň dokážou kreativně přispívat k reklamním a mediálním kampaním banky,“ říká šéf marketingu Zuno Bohdan Fedor.
Pavel Šafin (27) dlouhodobě spravuje a zodpovídá za profily banky Zuno na Facebooku (více než 30 000 fanoušků), Twitteru, YouTube a SlideShare. Stará se také o firemní blog, který se stal důležitým komunikačním kanálem. Mimo jiné má na starosti vytváření a koordinaci obsahu (společně s agenturou Ponyhouse zaměřující se na content marketing) pro sociální sítě a zákaznickou péči.
Úkolem Pavla Šafina je přinášet neotřelá témata a komunikovat s fanoušky a uživateli sociálních sítí. Stojí za projektem Zuno Superhrdina měsíce, letní kampaní s Dyzajn marketem, rozhovory s klíčovými opinion leadery z různých oborů (IT, mobilní technologie, finančnictví atd.) nebo on-line chaty s experty Zuno.
Pavel Šafin vystudoval mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze.
Ve volném čase piluje jógové pozice a taneční kroky. Jeho velkým koníčkem je cestování a focení.
Jana Škumátová (30) působí v oblasti sociálních médií a PR čtvrtým rokem. Na Slovensku byla vůbec první facebookovou redaktorkou, starala se o několik korporátních profilů klientů. V soutěži FB Rullez 2013 vyhrála s agenturou cenu Nejlepší facebooková stránka. Dříve pracovala jako ekonomická redaktorka a dramaturgyně diskusních pořadů v televizi TA3, poté jako ekonomická redaktorka deníku Nový Čas.
Vystudovala ekonomické teorie a žurnalistiku na Národohospodářské fakultě Ekonomické univerzity v Bratislavě.
Ráda čte motivační literaturu, píše, tančí, běhá a už také jako trenérka se věnuje pole fitness.
Předcházející informace o Zuno bank:
Šéf banky Zuno Peter Lakata nejí maso, ale miluje pokrmy z máku a červené řepy - čtěte ZDE
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist