Ondřej Kňava bude mít ve své kompetenci oblast E-commerce a Leisure pro pražské hotely Corinthia Hotel Prague a Panorama Hotel Prague. Jeho cílem je využívat nových nástrojů prodeje pokojů na internetu a udržovat a vyvíjet dlouhodobý vztah se zákazníkem, ať už je z jakéhokoli segmentu trhu.

Ondřej Kňava má více než desetileté zkušenosti z oblasti Online Sales, E-commerce i marketingu. Od roku 2003 pracoval na pozicích spojených s online prodejem v několika pětihvězdičkových hotelech v Praze (například Hotel Le Palais, Hotel Iron Gate a Golden Gate). V letech 2004–2009 byl zodpovědný za E-commerce Sales a marketingové aktivity sítě luxusních rezidencí a hotelů Mamaison v celé střední a východní Evropě. Po tak bohaté zkušenosti nastoupil na pozici E-commerce Specialist do společnosti Letiště Praha, kde měl na starost po dobu čtyř let veškerý online marketing. Odtud pokračoval do mateřské společnosti Český Aeroholding.

Ondřej Kňava je ženatý, má tříletou dceru a ve svém volném čase se věnuje sportu a psaní blogu knava.blog.idnes.cz.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist