Xavier Peugeot (50) zastával řadu postů v obchodním a marketingovém oddělení, mimo jiné byl v období 2005–2007 ředitelem pobočky Peugeot Nizozemsko a v letech 2009–2011 ředitelem pro marketing a komunikaci značky Peugeot. V rámci této funkce od začátku roku 2010 řídil spouštění nového projektu značky Peugeot. Od roku 2012 výrazným způsobem, jako produktový ředitel značky Peugeot, přispěl k vytvoření soudržné a světové produktové řady.

Xavier Peugeot je absolventem univerzit Sorbonne a Paris-Dauphine, ve skupině PSA Peugeot Citroën působí od roku 1994.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist