Xavier Peugeot (50) zastával řadu postů v obchodním a marketingovém oddělení, mimo jiné byl v období 2005–2007 ředitelem pobočky Peugeot Nizozemsko a v letech 2009–2011 ředitelem pro marketing a komunikaci značky Peugeot. V rámci této funkce od začátku roku 2010 řídil spouštění nového projektu značky Peugeot. Od roku 2012 výrazným způsobem, jako produktový ředitel značky Peugeot, přispěl k vytvoření soudržné a světové produktové řady.
Xavier Peugeot je absolventem univerzit Sorbonne a Paris-Dauphine, ve skupině PSA Peugeot Citroën působí od roku 1994.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist