Aleš Jelínek přišel do pojišťovny Allianz ze společnosti Telefonica O2 Czech Republic, kde strávil více než šest let na různých manažerských pozicích, poslední dva roky jako ředitel služeb zákazníkům. Předtím sbíral zkušenosti ve společnosti T-Mobile v České republice a ve Velké Británii a také ve společnosti Eurotel. V Allianz pracuje od května 2013, kdy nastoupil jako ředitel nově vzniklého Centra služeb zákazníkům. Od 1. listopadu 2014 vykonává funkci ředitele resortu COO.

MBA z Marketingu má z University of New York /IUKB v Praze.

Ve volném čase rád běhá v lese a věnuje se sportovní brokové střelbě.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist