Kristina Lenkova se v bankovním sektoru pohybuje již více než patnáct let a má praxi v různých sférách z tohoto odvětví. Před nástupem do mBank dlouhodobě působila a získávala odborné zkušenosti v prestižních bankovních domech a finančních skupinách, jako jsou Citigroup, ČSOB a Komerční banka. Dlouhá léta se věnovala segmentovému marketingu a vývoji produktů. V loňském roce podílela na rebrandingu mBank.
Michal Pokluda se stal Head of Business lines and Segment management v mBank - čtěte ZDE
Pavel Vlček posiluje oddělení komunikace internetové mBank - čtěte ZDE
Paweł Kucharski výkonným ředitelem obchodního oddělení mBank - čtěte ZDE
Kristina Lenkova vystudovala ekonomii na univerzitě pro národospodářskou a světovou ekonomiku v bulharské Sofii a následně pod vedením profesora Jana Švejnara získala titul Ph.D. z Centra pro ekonomický výzkum a doktorské studium (CERGE) v Praze.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist