Kristina Lenkova se v  bankovním sektoru pohybuje již více než patnáct let a má praxi v různých sférách z tohoto odvětví. Před nástupem do mBank dlouhodobě působila a získávala odborné zkušenosti v prestižních bankovních domech a finančních skupinách, jako jsou Citigroup, ČSOB a Komerční banka. Dlouhá léta se věnovala segmentovému marketingu a vývoji produktů. V loňském roce podílela na rebrandingu mBank.

Kristina Lenkova vystudovala ekonomii na univerzitě pro národospodářskou a světovou ekonomiku v bulharské Sofii a následně pod vedením profesora Jana Švejnara získala titul Ph.D. z Centra pro ekonomický výzkum a doktorské studium (CERGE) v Praze.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist