Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v České republiceMarco Venturini (45) pracuje u společnosti Peugeot od roku 2005. Do roku 2014 zastával pozici Ředitele prodeje.

 

 

 

 

 

 

František Neuman, ředitel značek Citroën a DS v České republiceFrantišek Neuman (51) pracuje pro značku Citroën od 1992 a v zastoupení Citroën Česká republika je zaměstnán od roku 2001 na pozici obchodního ředitele.

 

 

 

 

 

Martina Bedrnová, Marketing leader pro značky Peugeot, Citroën a DS v České republiceMartina Bedrnová pracuje pro značku Citroën od roku 2002, nejprve na pozici PR manažerky a od 2012 na pozici Marketingové ředitelky.

 

 

 

 

 

 

Milan Šalamoun, ředitel pro servis a náhradní díly pro značky Peugeot, Citroën a DS v České republiceMilan Šalamoun (59) pro značku Peugeotu pracuje od roku 1996, kdy nejprve zastával pozici Zástupce technického ředitele a od roku 2000 pozici Technického ředitele.

 

 

 

 

 

Jaromír Heřmanský, ředitele B2B a ojetých vozů pro značky Peugeot, Citroën a DS v České republiceJaromír Heřmanský (37) pracuje v automobilovém odvětví od roku 1997. U koncernu PSA pracuje na pozici fleetového manažera od 2011 a naposledy zastával funkci B2B manažera pro značky Peugeot a Citroën pro Čechy, Slovensko a Maďarsko.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist