Zdeněk Prchlík (37) se v pozici obchodního ředitele zaměří zejména na rozvoj, řízení a implementaci obchodní strategie AIG a optimalizaci a rozvoj spolupráce s jednotlivými distribučními kanály, to vše v úzké spolupráci s jednotlivými produktovými týmy. Jedním z cílů je také výraznější rozšíření pojištění odpovědnosti managementu firem nebo pojištění proti kyberkriminalitě.
Zdeněk Prchlík působí v oblasti korporátního pojišťovnictví již více než 12 let, působil například v České pojišťovně. V roce 2010 nastoupil do AIG na pozici manažer prodeje a v roce 2012 byl povýšen na pozici vedoucí distribuce a marketingu. V průběhu své kariéry získal bohaté zkušenosti v oblasti spolupráce s jednotlivými distribučními kanály i s prodejem finančních produktů korporátním klientům.
Zdeněk Prchlík je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist