Zdeněk Prchlík (37) se v pozici obchodního ředitele zaměří zejména na rozvoj, řízení a implementaci obchodní strategie AIG a optimalizaci a rozvoj spolupráce s jednotlivými distribučními kanály, to vše v úzké spolupráci s jednotlivými produktovými týmy. Jedním z cílů je také výraznější rozšíření pojištění odpovědnosti managementu firem nebo pojištění proti kyberkriminalitě.
Zdeněk Prchlík působí v oblasti korporátního pojišťovnictví již více než 12 let, působil například v České pojišťovně. V roce 2010 nastoupil do AIG na pozici manažer prodeje a v roce 2012 byl povýšen na pozici vedoucí distribuce a marketingu. V průběhu své kariéry získal bohaté zkušenosti v oblasti spolupráce s jednotlivými distribučními kanály i s prodejem finančních produktů korporátním klientům.
Zdeněk Prchlík je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist