Filip Milde (32) se pohybuje v oblasti marketingu 12 let. Profesní kariéru začal ve společnosti Oskar, dále pracoval na různých pozicích ve společnostech Aviva, Unilever Maďarsko a Burda Praha. Do UPC přichází z pozice Business Development Brand Manager z Czech News center, kde pracoval například na zavádění značky BLESKmobil, za kterou získal 1. místo v cenách Effie.
Filip Milde se zajímá o umění se zaměřením na grafický design, film a hudbu. Ve volném čase také rád vaří a baví ho černobílá fotografie.
Majitel UPC opět investuje do televize, brzy se dočkají i čeští zákazníci - čtěte ZDE
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist