Filip Milde (32) se pohybuje v oblasti marketingu 12 let. Profesní kariéru začal ve společnosti Oskar, dále pracoval na různých pozicích ve společnostech Aviva, Unilever Maďarsko a Burda Praha. Do UPC přichází z pozice Business Development Brand Manager z Czech News center, kde pracoval například na zavádění značky BLESKmobil, za kterou získal 1. místo v cenách Effie.

Filip Milde se zajímá o umění se zaměřením na grafický design, film a hudbu. Ve volném čase také rád vaří a baví ho černobílá fotografie.

Majitel UPC opět investuje do televize, brzy se dočkají i čeští zákazníci - čtěte ZDE

Tvoříme vlastní wi-fi síť v Evropě. Z milionů domácností, jež mají náš modem, říká vlastník UPC - čtěte ZDE

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist