Václav Kubata by měl ve vedení Nadace Depositum Bonum navázat na tradici vybudovanou Českou spořitelnou, která nalézala a podporovala projekty mimořádně přínosné pro společnost. Posláním nadace je pomáhat především učitelům a tím i školákům na základních školách na cestě výuky a chápaní přírodních věd, především pak matematiky a fyziky.
Václav Kubata vystudoval Vysokou školu Ekonomickou v Praze, obor ekonomika a řízení průmyslu. Svoji kariéru zahájil v polovině osmdesátých let jako ekonom v polygrafickém průmyslu. Na počátku devadesátých let byl obchodním ředitelem společnosti Reggie Radio Music, a později vedl firmy Alfa Media a Radio Alfa. V druhé polovině devadesátých let byl obchodním a marketingovým ředitelem firmy Premedia. Do bankovního světa vstoupil v roce 1998 jako marketingový ředitel divize středního a malého podnikání v Citibank a od ledna 2001 působil jako ředitel úseku marketingu České spořitelny. V té době zasedal i ve správní radě Nadace České spořitelny a Pražského jara. V listopadu 2009 se vydal po stopách svých předků a na několik let vstoupil do politiky. V poslanecké sněmovně se mimo jiné stal členem zahraničního a hospodářského výboru a vedl Delegaci Parlamentu ČR v Parlamentním shromáždění Rady Evropy ve Štrasburgu. V letech 2013 a 2014 se věnoval poradenské činnosti v oblasti marketingu, reklamy a PR.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist