Miroslav Trnka (43) v roce 1995 nastoupil jako asistent do tehdejší společnosti SSŽ (dnes EUROVIA CS). Po dobu svého působení u firmy prošel pozicemi stavbyvedoucí, vedoucí sektoru, provozně-obchodní náměstek závodu a ředitel závodu Pardubice. Působil na velkých železničních projektech, jako byla stavba Zábřeh – Krasíkov. V posledních letech se zasadil o železniční aktivity EUROVIA CS v Litvě.
Vystudoval vysokou školu VÚT v Brně, kde se zaměřil na obor konstrukce a dopravní stavby.
Miroslav Trnka je ženatý a má dvě děti.
Na pozici ředitele závodu Železniční stavby Miroslava Trnku nahradí dosavadní provozně-obchodní náměstek Michael Gelo.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist













