Miroslav Trnka (43) v roce 1995 nastoupil jako asistent do tehdejší společnosti SSŽ (dnes EUROVIA CS). Po dobu svého působení u firmy prošel pozicemi stavbyvedoucí, vedoucí sektoru, provozně-obchodní náměstek závodu a ředitel závodu Pardubice. Působil na velkých železničních projektech, jako byla stavba Zábřeh – Krasíkov. V posledních letech se zasadil o železniční aktivity EUROVIA CS v Litvě.

Vystudoval vysokou školu VÚT v Brně, kde se zaměřil na obor konstrukce a dopravní stavby.

Miroslav Trnka je ženatý a má dvě děti.

 

Na pozici ředitele závodu Železniční stavby Miroslava Trnku nahradí dosavadní provozně-obchodní náměstek Michael Gelo.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist