Anna Hroudová přichází do T-Mobile z Pram Consulting, kde od roku 2008 pracovala pro řadu nejen ICT klientů (Microsoft, Ericsson, SES ASTRA, Lasvit, Topshop). Předtím působila jako project executive v TSN AISA a v agentuře Point, kde mohla zúročit své vzdělání v oblasti sociologie. Magisterská studia na FSV UK v oboru sociologie dokončila v roce 2007.
„Ve své profesní kariéře jsem vždy pracovala na straně agentury a je pro mě nyní obrovskou výzvou, že můžu spoluvytvářet komunikační strategii interně, navíc pro tak významného operátora, jako je T-Mobile,“ říká Anna Hroudová a dodává: „již nyní, při letmém pohledu po prvních dnech, vidím spoustu komunikačně zajímavých témat. Ráda bych pokračovala zejména v posilování vnímání T-Mobilu jako dodavatele komplexního řešení ICT služeb.“
Anna Hroudová má dvě děti (4 a 5 let) a pokud čas dovolí, věnuje se sportu, zejména lyžování a cyklistice, četbě a modernímu umění.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist