Anna Hroudová přichází do T-Mobile z Pram Consulting, kde od roku 2008 pracovala pro řadu nejen ICT klientů (Microsoft, Ericsson, SES ASTRA, Lasvit, Topshop). Předtím působila jako project executive v TSN AISA a v agentuře Point, kde mohla zúročit své vzdělání v oblasti sociologie. Magisterská studia na FSV UK v oboru sociologie dokončila v roce 2007.

„Ve své profesní kariéře jsem vždy pracovala na straně agentury a je pro mě nyní obrovskou výzvou, že můžu spoluvytvářet komunikační strategii interně, navíc pro tak významného operátora, jako je T-Mobile,“ říká Anna Hroudová a dodává: „již nyní, při letmém pohledu po prvních dnech, vidím spoustu komunikačně zajímavých témat. Ráda bych pokračovala zejména v posilování vnímání T-Mobilu jako dodavatele komplexního řešení ICT služeb.“

Anna Hroudová má dvě děti (4 a 5 let) a pokud čas dovolí, věnuje se sportu, zejména lyžování a cyklistice, četbě a modernímu umění.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist