Maciej Tkacz stanul v čele integrovaného komunikačnímu týmu pro sloučené portfolio kanálů Discovery a Eurosport letos v září. Jeho přímým nadřízeným je Olgierd Dobrzyński, oblastní manažer společností Discovery a Eurosport pro střední Evropu. V nově vytvořené funkci bude Maciej Tkacz řídit marketingové a komunikační strategie v regionu a podporovat rozvoj hlavních značek včetně Discovery Channel, TLC a Eurosport. Bude odpovědný za veškerou marketingovou komunikaci, propagaci ve vysílání, digitální a B2B aktivity s 360° přístupem.

„Vytvořením nové pozice vedoucího marketingu pro střední Evropu jsme chtěli zajistit komplexní přístup ke komunikaci a spolupráci s obchodními partnery. Jsme přesvědčeni, že Maciej Tkacz přinese svěží pohled na naše obchodní aktivity a přispěje k dalšímu rozvoji našich značek na polském, maďarském, českém a slovenském trhu,“ říká Olgierd Dobrzyński, viceprezident a oblastní ředitel pro střední Evropu společnosti Discovery Networks CEEMEA & Eurosport.

Maciej Tkacz má 14 let zkušeností z managementu v oblasti rychloobrátkového spotřebního zboží (Procter & Gamble), kde byl odpovědný za 50 trhů v Evropě, Asii, Africe a na Blízkém východě.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist