Rostislav Trávníček má v oblasti marketingu a komunikace přes 20 let zkušeností, během kterých pracoval pro významné finanční instituce na českém trhu. Svou profesní kariéru začal jako marketingový manažer v Investiční a Poštovní bance, poté působil jako ředitel marketingu Banky Haná. Od roku 1998 až do letošního léta působil v řídících pozicích v Českomoravské stavební spořitelně.
Ve svém profesním zaměření se specializuje marketing, brand management, strategickou a korporátní komunikaci, krizovou komunikaci, Public Affairs, CSR a také oblast podpory prodejní sítě.
„V nové pozici bych rád využil své dlouholeté zkušenosti v oblasti marketingu a komunikace a související znalost českého mediálního trhu. Mým cílem je přispět k budování značky NN jako specialisty na životní pojištění a penze,“ řekl ke svému nástupu Rostislav Trávníček.
Je absolventem Masarykovy univerzity a Vysokého učení technického v Brně, dále studijně pobýval na Katolické univerzitě v belgickém Leuvenu. Působil jako předseda komise marketingu a PR Asociace českých stavebních spořitelen.
Mezi jeho zájmy patří cyklistika, cestování a turistika.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist