Rostislav Trávníček má v oblasti marketingu a komunikace přes 20 let zkušeností, během kterých pracoval pro významné finanční instituce na českém trhu. Svou profesní kariéru začal jako marketingový manažer v Investiční a Poštovní bance, poté působil jako ředitel marketingu Banky Haná. Od roku 1998 až do letošního léta působil v řídících pozicích v Českomoravské stavební spořitelně.
Ve svém profesním zaměření se specializuje marketing, brand management, strategickou a korporátní komunikaci, krizovou komunikaci, Public Affairs, CSR a také oblast podpory prodejní sítě.
„V nové pozici bych rád využil své dlouholeté zkušenosti v oblasti marketingu a komunikace a související znalost českého mediálního trhu. Mým cílem je přispět k budování značky NN jako specialisty na životní pojištění a penze,“ řekl ke svému nástupu Rostislav Trávníček.
Je absolventem Masarykovy univerzity a Vysokého učení technického v Brně, dále studijně pobýval na Katolické univerzitě v belgickém Leuvenu. Působil jako předseda komise marketingu a PR Asociace českých stavebních spořitelen.
Mezi jeho zájmy patří cyklistika, cestování a turistika.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist