Iva Pavlousková plánuje a řídí firemní, produktové a interní PR s cílem dalšího posilování image značky Datart. Odpovídá také za komunikaci na sociálních sítích a charitativní projekty. Na pozici střídá Janu Choroušovou, která odchází na mateřskou dovolenou. Pozice spadá do oddělení marketingu.

Před nástupem do společnosti Datart působila ve firmách jako KIA Motors Czech, Aquasoft nebo Profinit

Na Vysoké škole ekonomické vystudovala Fakultu mezinárodních vztahů.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist