David Krištof (30) nově zastává pozici manažera online marketingu. Do jeho kompetence spadá koordinace online marketingových aktivit české pobočky společnosti ESET zahrnující především správu webových stránek a elektronického obchodu, PPC kampaně, SEO, sociální média a email marketing.

„Na online marketingu se mi líbí, že jsou velmi rychle vidět výsledky práce. A i když jsou výsledky dobré, stále je nutné optimalizovat, testovat a především pečlivě sledovat trh. Spolu s tím je třeba být neustále otevřený novým myšlenkám a trendům,“ říká Krištof.

Do společnosti ESET nastoupil v roce 2012 jako specialista na webdesign.

Vystudoval fyziku a výpočetní techniku na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích.

Je ženatý a mezi jeho koníčky patří běh, cyklistika, cestování, film a moderní technologie.

 

Pavel Matějíček (30) byl povýšen na pozici manažera technické podpory. Jeho úkolem bude udržet vysoký standard technické podpory, posilovat individuální specializaci jednotlivých technických specialistů a vytvořit nový vzdělávací a certifikační systém pro partnerskou síť.

„Mým hlavním cílem je, aby technická podpora nebyla vnímána jen jako podpora businessu, ale jako klíč k jeho úspěchu,“ říká Matějíček.

Do společnosti ESET nastoupil v roce 2012 jako specialista technické podpory.

Je ženatý, očekává narození druhého potomka a ve volném čase se věnuje geocachingu, cestování, počítačovým a deskovým hrám.

 

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist