David Krištof (30) nově zastává pozici manažera online marketingu. Do jeho kompetence spadá koordinace online marketingových aktivit české pobočky společnosti ESET zahrnující především správu webových stránek a elektronického obchodu, PPC kampaně, SEO, sociální média a email marketing.
„Na online marketingu se mi líbí, že jsou velmi rychle vidět výsledky práce. A i když jsou výsledky dobré, stále je nutné optimalizovat, testovat a především pečlivě sledovat trh. Spolu s tím je třeba být neustále otevřený novým myšlenkám a trendům,“ říká Krištof.
Do společnosti ESET nastoupil v roce 2012 jako specialista na webdesign.
Vystudoval fyziku a výpočetní techniku na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích.
Je ženatý a mezi jeho koníčky patří běh, cyklistika, cestování, film a moderní technologie.
Pavel Matějíček (30) byl povýšen na pozici manažera technické podpory. Jeho úkolem bude udržet vysoký standard technické podpory, posilovat individuální specializaci jednotlivých technických specialistů a vytvořit nový vzdělávací a certifikační systém pro partnerskou síť.
„Mým hlavním cílem je, aby technická podpora nebyla vnímána jen jako podpora businessu, ale jako klíč k jeho úspěchu,“ říká Matějíček.
Do společnosti ESET nastoupil v roce 2012 jako specialista technické podpory.
Je ženatý, očekává narození druhého potomka a ve volném čase se věnuje geocachingu, cestování, počítačovým a deskovým hrám.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist