Adéla Kotrbatá nabírala zkušenosti ve společnosti Ipsos. V agentuře se připojila k Petrovi Gajduškovi, který ve STEM/MARK zaštiťuje finanční výzkum. Její hlavní starostí bude péče o klienty z oboru pojišťovnictví a bankovnictví. Zároveň využije svou kreativitu a mladý pohled při vývoji nových projektů longitudinálního panelu Dialog.

Jirka Axman se v oblasti průzkumu trhu pohybuje už patnáct let. Po působení v agentuře TNS AISA měl na starosti marketingový výzkum ve společnostech Kooperativa a O2. Jeho hlavní parketou ve STEM/MARK bude rozvoj byznysu v oblasti telekomunikací a posílení kvalitativních výzkumů.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist