Adéla Kotrbatá nabírala zkušenosti ve společnosti Ipsos. V agentuře se připojila k Petrovi Gajduškovi, který ve STEM/MARK zaštiťuje finanční výzkum. Její hlavní starostí bude péče o klienty z oboru pojišťovnictví a bankovnictví. Zároveň využije svou kreativitu a mladý pohled při vývoji nových projektů longitudinálního panelu Dialog.
Jirka Axman se v oblasti průzkumu trhu pohybuje už patnáct let. Po působení v agentuře TNS AISA měl na starosti marketingový výzkum ve společnostech Kooperativa a O2. Jeho hlavní parketou ve STEM/MARK bude rozvoj byznysu v oblasti telekomunikací a posílení kvalitativních výzkumů.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist