Richard Vrubel se chce v TOP HOTELu Praha soustředit na budování vztahu se zákazníky.
„Zaměřím se na oslovení nových klientů zejména z řad mimopražských firem, kterým nabídnu naše služby šité na míru potřebám, přáním i rozpočtu, tak, abychom dosáhli oboustranné spokojenosti. S našimi obchodními partnery bych rád zůstával dlouhodobě v kontaktu, získával a reagoval na zpětnou vazbu a aktivně komunikoval novinky a speciální aktivity našeho hotelu, například náš opravdu špičkový catering“, uvedl Vrubel ke své nové roli.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist