Sice za námi stojí reference, ale oXyShop stále není ten první dodavatel, který zájemce o eshop napadne. To chceme změnit a věříme, že právě Eliška Flasarová nám je ta pravá osoba, která brand posune na to správné místo v povědomí o e-commerce,“ uvedl Zdeněk Michálek, generální ředitel společnosti oXyShop.

Eliška Flasarová nastoupila na pozici brand manažerky. Má v e-commerci dlouholeté zkušenosti, a to jak z agenturní pozice v společnosti Acomware, tak jako provozovatelka vlastních eshopů.

Michaela Trněná jí bude sekundovat z pozice marketingové specialistky. Do oXyShopu přichází ze společnosti Gigacomputer.

 

oXyShop se za dobu své existence stal z malé firmy o dvou zaměstnancích jedním z největších eshopových dodavatelů v České republice s výkony kolem 60 milionů Kč. V současné době se klientům věnuje přes 80 specialistů na e-commerce. Výčet zahrnuje nejenom programátory a analytiky, ale také business analytiky, specialisty online marketingu, grafiky, UX specialisty a další profese. Snahou je klientů poskytovat komplexní servis. Cílem nového marketingového týmu je posílit známost značky, která letos slaví deset let.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist