Magida Sukkari má od 1. 4. 2016 ve výzkumné agentuře Nielsen Admosphere na starosti mimo jiné rozvoj dalších výzkumných aktivit a rozšíření klientského servisu zejména na bulharském trhu. Velkou část své kapacity bude věnovat komunikaci s lokálními klienty přímo v Bulharsku, zaměří se na rozvoj dalších služeb v rámci měření sledovanosti televize, rozvoj monitoringu reklamních investic Ad Intel, inovace v oblasti výzkumů poslechovosti rozhlasových stanic nebo rozvoj nabídky marketingového výzkumu, ale i na používání softwarových nástrojů Nielsen Admosphere (Adwind Kite).

Magida Sukkari má téměř dvacetiletou zkušenost z oblasti mediálních výzkumů nejen v České republice. Do Nielsen Admosphere přišla z pozice výzkumného manažera v Českém rozhlase. Dříve zastávala pozici New Business Development Director v mediální agentuře OMG. Řadu let působila ve společnosti Median, spolupracovala na výzkumu spotřebního chování Media-Market-Lifestyle (MML-TGI), výzkumu čtenosti tisku Media projekt, výzkumu poslechovosti rádií Radioprojekt a dalších výzkumných projektech pro zadavatele, mediální a reklamní agentury, rádia, televize a vydavatelství v České republice a na Slovensku. Spolupracovala také s týmy TGI v jiných, zejména evropských zemích.

Nielsen Admosphere se bulharském trhu pohybuje od roku 2012 a strategií společnosti pro tento region je kromě realizace kvalitního elektronického měření televizní sledovanosti další rozšíření portfolia produktů a služeb.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist