Kateřina Slánská má jako svůj hlavní úkol v nové pozici zabezpečit posílení image značky a produktů Universal Robots jako inovativního dodavatele na trhu kolaborativních robotů v regionu střední a východní Evropy. Na starosti bude také mít řízení marketingových aktivit v souladu s obchodní strategií firmy. Současně se bude podílet na organizaci prezentačních a předváděcích akcí, na vytváření nových obchodních příležitostí a rozšíření partnerské sítě.

„Společnost Universal Robots loni prakticky celosvětově zdvojnásobila své obchodní výsledky, když obrat vyrostl o 91 %. To potvrzuje naší vedoucí pozici globálního lídra segmentu kolaborativních robotů a protože i pro příští roky očekáváme významný růst tohoto trhu, kontinuálně zvyšujeme  investice do vývoje, prodeje i zákaznické podpory“, uvedl Slavoj Musílek, generální ředitel pro střední a východní Evropu.

Kateřina Slánská působila dlouhou dobu na trzích EMEA v plánování, vývoji a realizaci marketingových kampaní a řízení PR aktivit ve firmě Rockwell Automation a společnosti Ericsson.

Po absolvování gymnázia odjela do Velké Británie, kde kromě angličtiny studovala také oblast leteckého cestovního ruchu.

Má syna a mezi její hlavní koníčky patří historie, cestování, sport a hudba.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist