Jan Jelínek přichází ze Zaraguzy, kde stál během uplynulých let u zrodu několika významných kampaní. Mimo jiné se jednalo například o zpívající čokoládu (Studentská pečeť), Olympus Photobrick, Axe Etiketa 21. století nebo projekt „Heineken City Symphony“. Honza se do McCann Prague vrací po zhruba pěti letech, mimo Zaraguzu (creative director) získával zkušenosti například v 2FRESH Prague nebo Loosers. V rámci svého nového působení v McCannu se bude věnovat rozvoji stávajících klientů, aktuálně se například podílí na přípravě globálních konceptů pro společnost Nokian Tyres.

Honza jako executive creative director doplňuje seniorní sestavu McCannu Lars Killi (creative director) a Joseph Ali Tehranian (executive creative director), kteří budou v agentuře působit i nadále. Spolu s nimi se soustředí na další rozvoj kreativního oddělení a přípravu projektů, které budou mít mezinárodní přesah a potenciál.

 

Ivan Soukup nastupuje jako senior copywriter. Před svým příchodem pracoval mimo jiné ve VCCP, Scholz & Friends, followbubble a naposledy jako creative group head Zaraguze. Ivan se bude věnovat stávajícím klientům agentury, v minulosti připravoval několik významných kampaní pro pivní značky (Břežňák, Krušovice) nebo projekt „Mizející obchody“ pro ČSOB.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist