Michal Hlucháň na Slovensku studoval daně a ekonomiku, ale už v té době ho zaujal svět obrazu. Za svoji kariéru pracoval na řadě reklam, dokumentů a filmů. Jeho vášeň pro film ho zavedla do různých koutů světa, kde nabral cenné zkušenosti. Působil například v Brazílii, v severním Skotsku nebo v Kazachstánu.

„Je poměrně unikátní, že jako developerská společnost investujeme do vlastní filmové tvorby, ale vzhledem k současným trendům a k tomu, jak se byznys posouvá, to považujeme za správný krok. Michal je velmi talentovaný v předávání příběhů a má zkušenosti z natáčení po celém světě. Jeho hlavním úkolem bude dokumentovat CTP a naši síť CTParků od A až po Z,“ říká Brendan Donnellan, vedoucí marketingu v CTP.

Michal Hlucháň chce do audiovizuální tvorby navrátit smysl a kvalitu. „Jsem zvyklý natáčet v různých prostředích a podmínkách, ale rozsah, jaký CTP a síť CTParků, z hlediska geografického, lidského i ekonomického má, je dech beroucí. CTP není jen shluk budov, ale je to sbírka životních příběhů, které se neustále vyvíjejí a rostou. Mým úkolem bude tyto příběhy zachytit a hlavně předat dál. Myslím totiž, že audiovizuálním dílem není až tak důležité dobu jenom zaznamenat, ale správně a odpovědně ji vytvářet. Můžete čekat záběry ze zákulisí, zajímavé rozhovory s top managementem, představení klíčových klientů, ale také drobné příběhy, které zase ukážou jinou stránku společnosti, dodává Michal Hlucháň. 

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist