Adam Foks byl jmenován na post Koordinátora marketingu a má na starosti externí komunikaci P3 v České republice. Do společnosti přišel z marketingové agentury Wunderman, kde získal celou řadu zkušeností v oblasti řízení vztahů se zákazníky. Působil také v oblasti obchodu, marketingu a na vedoucích pozicích v mezinárodní studentské neziskové organizace AIESEC, pro kterou pracoval v České republice, Turecku nebo na Barbadosu. Adam Foks je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze.
Michal Navrátil ředitelem oddělení Asset a Property Managementu ve společnosti P3 - čtěte ZDE
Jürgen Diehl výkonným ředitelem pro Německo společnosti P3 - čtěte ZDE
Se zkušenostmi z marketingu, prodeje a event managementu ve společnostech KPMG Česká republika a IBM Corporation nastoupila do P3 Julie Svarovská, která zastává post Specialistky PR & Marketingu. Jejím úkolem bude koordinovat marketingové aktivity společnosti v Polsku, na Slovensku a v Rumunsku. Julie Svarovská vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a je rovněž držitelkou titulu Master of Arts v oblasti PR a komunikace z americké univerzity La Salle ve Philadelphii.
Nejnovější posilou týmu je Kordula Kiefer-Kempf, nová marketingová manažerka pro západní Evropu. Ta působila posledních 12 let ve společnosti IDI Gazeley, naposledy jako marketingová manažerka pro Evropu a Čínu. Kordula Kiefer-Kempf bude řídit marketing společnosti P3 v západní Evropě z její pobočky v německém Frankfurtu. Je absolventkou oboru aplikované lingvistiky, překladatelství a tlumočení na Sárské univerzitě a má za sebou 25 let zkušeností ve stavebnictví.
„Vzhledem k tomu, že naše společnost v západní Evropě stále více roste, potřebujeme také výjimečnou marketingovou podporu pro naše týmy v Itálii, Francii, Německu, Španělsku a Nizozemsku,“ uvádí v souvislosti s nástupem Korduly Kiefer-Kempf Hynek Bartík, ředitel oddělení PR & Marketingu, a dodává: „Jako zkušený odborník, který rozumí specifikům všech těchto zemí, je pro nás Kordula ideální osobou na tuto pozici. Má zkušenosti z logistického sektoru těchto trhů a má za sebou úžasné výsledky při zavádění unikátních marketingových strategií. Díky tomu přinese do té naší řadu nových podnětů a pomůže nám ji dále rozvíjet. Její jmenování je součástí strategického rozšíření našeho marketingového týmu, která zahrnuje také další dvě klíčové posily – Adama a Julii.“
Celý marketingový tým řídí Hynek Bartík, který byl nedávno povýšen na post ředitele oddělení PR & Marketingu celé společnosti P3. Do ní přišel v roce 2014 z technologického gigantu Philips, ve kterém působil v oblasti řízení prodeje a B2B marketingu. Hynek Bartík je absolventem ekonomiky a managementu energetiky na Fakultě elektrotechnické ČVUT v Praze.
Od okamžiku jeho nástupu do P3 vyrostla společnost téměř dvojnásobně a portfolio zákazníků se zvětšilo na více než 300 firem. Nyní je společnost jedním z pěti nejvýznamnějších hráčů na evropském trhu průmyslových nemovitostí. Bartíkovým úkolem tedy bylo vytvořit výjimečný marketingový tým, který bude schopen implementovat inovativní strategii tak, aby firma mohla i nadále růst a soustředit se na své charakteristické rysy přístupu k podnikání.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist