Adam Foks byl jmenován na post Koordinátora marketingu a má na starosti externí komunikaci P3 v České republice. Do společnosti přišel z marketingové agentury Wunderman, kde získal celou řadu zkušeností v oblasti řízení vztahů se zákazníky. Působil také v oblasti obchodu, marketingu a na vedoucích pozicích v mezinárodní studentské neziskové organizace AIESEC, pro kterou pracoval v České republice, Turecku nebo na Barbadosu. Adam Foks je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze.
Michal Navrátil ředitelem oddělení Asset a Property Managementu ve společnosti P3 - čtěte ZDE
Jürgen Diehl výkonným ředitelem pro Německo společnosti P3 - čtěte ZDE
Se zkušenostmi z marketingu, prodeje a event managementu ve společnostech KPMG Česká republika a IBM Corporation nastoupila do P3 Julie Svarovská, která zastává post Specialistky PR & Marketingu. Jejím úkolem bude koordinovat marketingové aktivity společnosti v Polsku, na Slovensku a v Rumunsku. Julie Svarovská vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a je rovněž držitelkou titulu Master of Arts v oblasti PR a komunikace z americké univerzity La Salle ve Philadelphii.
Nejnovější posilou týmu je Kordula Kiefer-Kempf, nová marketingová manažerka pro západní Evropu. Ta působila posledních 12 let ve společnosti IDI Gazeley, naposledy jako marketingová manažerka pro Evropu a Čínu. Kordula Kiefer-Kempf bude řídit marketing společnosti P3 v západní Evropě z její pobočky v německém Frankfurtu. Je absolventkou oboru aplikované lingvistiky, překladatelství a tlumočení na Sárské univerzitě a má za sebou 25 let zkušeností ve stavebnictví.
„Vzhledem k tomu, že naše společnost v západní Evropě stále více roste, potřebujeme také výjimečnou marketingovou podporu pro naše týmy v Itálii, Francii, Německu, Španělsku a Nizozemsku,“ uvádí v souvislosti s nástupem Korduly Kiefer-Kempf Hynek Bartík, ředitel oddělení PR & Marketingu, a dodává: „Jako zkušený odborník, který rozumí specifikům všech těchto zemí, je pro nás Kordula ideální osobou na tuto pozici. Má zkušenosti z logistického sektoru těchto trhů a má za sebou úžasné výsledky při zavádění unikátních marketingových strategií. Díky tomu přinese do té naší řadu nových podnětů a pomůže nám ji dále rozvíjet. Její jmenování je součástí strategického rozšíření našeho marketingového týmu, která zahrnuje také další dvě klíčové posily – Adama a Julii.“
Celý marketingový tým řídí Hynek Bartík, který byl nedávno povýšen na post ředitele oddělení PR & Marketingu celé společnosti P3. Do ní přišel v roce 2014 z technologického gigantu Philips, ve kterém působil v oblasti řízení prodeje a B2B marketingu. Hynek Bartík je absolventem ekonomiky a managementu energetiky na Fakultě elektrotechnické ČVUT v Praze.
Od okamžiku jeho nástupu do P3 vyrostla společnost téměř dvojnásobně a portfolio zákazníků se zvětšilo na více než 300 firem. Nyní je společnost jedním z pěti nejvýznamnějších hráčů na evropském trhu průmyslových nemovitostí. Bartíkovým úkolem tedy bylo vytvořit výjimečný marketingový tým, který bude schopen implementovat inovativní strategii tak, aby firma mohla i nadále růst a soustředit se na své charakteristické rysy přístupu k podnikání.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist