Radim Kovács (40) bude jako člen nejvyššího vedení společnosti zodpovědný především za realizaci dlouhodobé marketingové a komunikační strategie a zajištění synergií a projektů v rámci mezinárodního působení skupiny, která aktivně působí v šesti evropských zemích.
Luděk Pachman ředitelem mostecké pobočky společnosti RENOMIA - čtěte ZDE
Michael Seidl ředitelem oddělení pojištění vozidel ve společnosti RENOMIA - čtěte ZDEV oblasti komunikace a marketingu má více než 17 let zkušeností. Kariéru začal v AMI Communications, kde působil jako senior director v oblasti korporátní a krizové komunikace klientů. Od roku 2013 pracoval jako ředitel komunikace a B2B marketingu ve Sberbank CZ, kde byl odpovědný za nastavení strategie komunikace a její následnou implementaci.
Vystudoval ekonomii na Slezské univerzitě v Karviné, specializaci marketing a management. Hovoří anglicky. Mezi jeho oblíbené záliby patří rodina, cestování, degustace vína a sport. O komunikaci pravidelně přednáší na VŠE.
V týmu komunikace RENOMIA GROUP zároveň došlo k povýšení a změně pozice Jana Osúcha, který se 1. července stal ředitelem Public Relations celé skupiny. Nově bude mít na starost naplňování PR strategie RENOMIA GROUP ve všech zemích jejího působení, úspěšné rozvíjení značky RENOMIA a zastřešování interní a externí komunikace.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist