Veronika Valentová v agentuře TRIAD Advertising nastupuje na pozici Creative Teamleader do týmu, který se stará o značky IKEA, Frisco a Jihlavanka.
„Se všemi zmíněnými klienty máme poměrně dlouhou historii a jsme moc rádi, že od nich dostáváme každým rokem více a více zajímavých zadání. Proto jsme potřebovali tým posilnit o někoho, kdo má v reklamě už dost za sebou. To Veronika s více jak 8 lety zkušeností s lokálními i mezinárodními klienty je. Výzev před ní stojí určitě dostatek, ale věřím, že se s tím dokáže poprat,“ řekla Petra Jankovičová, Managing Director ve společnosti TRIAD Advertising.
Veronika Valentová přichází z agentury TL5, kde se krátce věnovala Milce, předtím strávila několik let v Zaraguze. Tam se podílela na přípravě kampaní pro AXE, Maggi, Maybelline nebo třeba Studentskou pečeť.
„Potřebovala jsem už trochu změnu, ale pořád jsem chtěla zůstat v takový agentuře, která dělá super věci, má zábavný klienty a kde pracujou normálně nenormální lidi. A tohle všechno mi TRIAD nabídnul,“ řekla o svém nástupu Veronika Valentová.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist