Veronika Valentová v agentuře TRIAD Advertising nastupuje na pozici Creative Teamleader do týmu, který se stará o značky IKEA, Frisco a Jihlavanka.

„Se všemi zmíněnými klienty máme poměrně dlouhou historii a jsme moc rádi, že od nich dostáváme každým rokem více a více zajímavých zadání. Proto jsme potřebovali tým posilnit o někoho, kdo má v reklamě už dost za sebou. To Veronika s více jak 8 lety zkušeností s lokálními i mezinárodními klienty je. Výzev před ní stojí určitě dostatek, ale věřím, že se s tím dokáže poprat,“ řekla Petra Jankovičová, Managing Director ve společnosti TRIAD Advertising.    

Veronika Valentová přichází z agentury TL5, kde se krátce věnovala Milce, předtím strávila několik let v Zaraguze. Tam se podílela na přípravě kampaní pro AXE, Maggi, Maybelline nebo třeba Studentskou pečeť.

„Potřebovala jsem už trochu změnu, ale pořád jsem chtěla zůstat v takový agentuře, která dělá super věci, má zábavný klienty a kde pracujou normálně nenormální lidi. A tohle všechno mi TRIAD nabídnul,“ řekla o svém nástupu Veronika Valentová.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist