Dana Yousifová nastupuje do kreativního týmu na pozici Idea makera, kde zúročí svoje zkušenosti ze společnosti Made by Vaculik. Bude se soustředit na práci pro kosmetickou společnost Beiersdorf, konkrétně pro značky Nivea a Eucerin.

Filip Mandík, přicházející z výkonnostní agentury Forclick, v roli Account executive & Digital specialist posílí FMCG tým, který pracuje například pro Pivovary Staropramen a Pepsico.

Lenka Cikhartová zastane roli Account executive a bude pracovat pro stejného klienta. Před svým nástupem do Etnetera Motion vyzkoušela celou řadu oborů, působila v londýnské firmě StrikeAd prodávající reklamy na mobilních platformách, prodávala helikoptéry nebo vedla hotel v Malawi.

„Nejedná se o jednorázový nábor, tým rozšiřujeme kontinuálně. Jsem rád, že se nám daří nabírat talentované lidi, o které je s rostoucím zájmem klientů o digitální aktivity  na trhu velký boj,” komentuje příchod nových posil Michal Bubeníček, Creative director Etnetera Motion.

Agentura pod názvem Etnetera Motion funguje od října 2015, kdy došlo se spojení značek Etnetera Vision s nově akvírovanou agenturu Motion Media Jiřího Janouška a Dana Müllera. V současné době má firma Etnetera Motion 26 lidí a pracuje pro klienty ŠKODA Auto, Beiersdorf, Pivovary Staropramen, Stock, Pepsico a další.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist