Ing. Arnošt Barna (48), pověřený generální ředitel, pracuje pro jihokorejskou automobilku Kia již devět let. V období mezi roky 2007 a 2012 zastával pozici obchodního ředitele s rozšířenou působností pro oblast marketingu a komunikace. V letech 2012 a 2013 nově převzal odpovědnost za produktový management. Od roku 2013 dále zodpovídal i za rozvoj dealerské sítě v ČR. V těchto letech dosáhl zdvojnásobení prodejů Kia na českém trhu, což za devět let činí téměř 100% růst značky.
Arnošt Barna má v plánu dále pokračovat v dosavadní úspěšné růstové strategii značky Kia postavené na atraktivní modelové a cenové politice a jedinečné 7leté záruce. Pro nejbližší období si stanovil tři základní cíle rozvoje - růst image značky, zvýšení prodeje velkoodběratelům se zaměřením se na novou vlajkovou loď Kia Optima Sportswagon a bestseller cee´d a posílení dealerské sítě.
Svou 25letou kariéru v automobilovém odvětví započal u japonské značky Daihatsu a nejvíce zkušeností získal jako obchodní ředitel značek Toyota a Lexus, kde v letech 2000 až 2007 zodpovídal za veškeré prodejní aktivity pro Česko a Slovensko, rozvoj sítě a strategické plánování.
Vystudoval Fakultu strojní ČVUT v Praze se specializací na konstrukci osobních automobilů a spalovacích motorů.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist