Ing. Arnošt Barna (48), pověřený generální ředitel, pracuje pro jihokorejskou automobilku Kia již devět let. V období mezi roky 2007 a 2012 zastával pozici obchodního ředitele s rozšířenou působností pro oblast marketingu a komunikace. V letech 2012 a 2013 nově převzal odpovědnost za produktový management. Od roku 2013 dále zodpovídal i za rozvoj dealerské sítě v ČR. V těchto letech dosáhl zdvojnásobení prodejů Kia na českém trhu, což za devět let činí téměř 100% růst značky.
Arnošt Barna má v plánu dále pokračovat v dosavadní úspěšné růstové strategii značky Kia postavené na atraktivní modelové a cenové politice a jedinečné 7leté záruce. Pro nejbližší období si stanovil tři základní cíle rozvoje - růst image značky, zvýšení prodeje velkoodběratelům se zaměřením se na novou vlajkovou loď Kia Optima Sportswagon a bestseller cee´d a posílení dealerské sítě.
Svou 25letou kariéru v automobilovém odvětví započal u japonské značky Daihatsu a nejvíce zkušeností získal jako obchodní ředitel značek Toyota a Lexus, kde v letech 2000 až 2007 zodpovídal za veškeré prodejní aktivity pro Česko a Slovensko, rozvoj sítě a strategické plánování.
Vystudoval Fakultu strojní ČVUT v Praze se specializací na konstrukci osobních automobilů a spalovacích motorů.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist