Matej Hušták (33) se bude věnovat především channel marketingu produktové řady Think, datových úložišť a serverů a marketingové podpoře projektu Mid Market zaměřeného na koncové zákazníky. Na starosti bude mít také organizaci B2B a B2C akcí.

Před nástupem do společnost Lenovo působil ve společnosti Samlerhuset Group  BV, kde jako marketingový manažer zodpovídal za prodejní výsledky firmy v České republice a na Slovensku. Ve své funkci vedl marketingový tým a zajišťoval tak plánování akvizičních a retenčních marketingových aktivit včetně přípravy rozpočtu. Předtím pracoval v agentuře Mindshare Praha na pozici Senior Executive v oddělení Client Leadership.

Vystudoval obor Business Administration na univerzitě City University of Seattle.

K jeho zálibám patří zejména hudba, lyžování a fotbal. Volný čas nejraději tráví se svou rodinou.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist