Gustavo Vizcardo je zkušený manažer a podnikatel s více než 15 lety mezinárodních zkušeností. Pracoval v předních mezinárodních korporacích v oblasti FMCG ve více než 30 trzích Evropy a Latinské Ameriky a získal uznání především díky zkušenostem s vedením, vytváření ekonomických modelů, marketingových strategií a standardů ve službám zákazníkům.

Před nástupem do StartupYardu pracoval jako marketingový ředitel a zakladatel společnosti ValensGen (se sídlem v Praze). Zároveň přináší zkušenosti z předchozí práce ve firmách CocaCola, Johnson & Johnson, 3M a dalších.

„StartupYard si klade za cíl budovat dlouhodobé vztahy mezi korporacemi a startupy, založené na vzájemné spolupráci, ve kterých budou obě strany profitovat z rychlosti, jakou technologie přináší nové obchodní modely, služby a produkty. Korporace přinášejí zkušenosti a investice, zatímco startupy mohou nabídnout čerstvé myšlení a hbitost, se kterou mohou ovlivnit trh,” uvedl Vizcardo.

„České startupové scéně se daří dobře – zaznamenali jsme rostoucí zájem investorů, startupů, ale také z korporátního světa. Tento trh je zdrojem zajímavých startupů s vysokým potenciálem, zatímco korporace mohou profitovat z nápadů a inovativního potenciálu,” dodal ředitel StartupYardu, Cedric Maloux.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist