Martin Kuruc (43) prošel v minulosti různými rolemi, jak v České republice, tak na Slovensku. Pro Tesco začal pracovat na Slovensku v Bratislavě v roce 2000 jako obchodní manažer a postupně zastával řadu rolí v obchodech a odděleních podpory provozu. Důležitou roli hrál také v rámci podpory integrace Carrefouru do českého byznysu. Později převzal pozici formátového ředitele pro malé formáty na Slovensku a oblastního ředitele pro hypermarkety, následně začal působit jako ředitel Supply Chain a distribuce na Slovensku. Poté zastával pozici provozního ředitele pro Českou republiku.
Martin Kuruc vystudoval zahraniční obchod na Ekonomické univerzitě v Bratislavě.
Je ženatý a mezi jeho zájmy patří běh, lyžování a cestování.
Ján Kondáš manažerem korporátní komunikace řetězce Tesco v ČR - čtěte ZDE
Martin Lupa Government Affairs & CSR manažerem společnosti Tesco - čtěte ZDE
V březnu 2015 spojilo Tesco dohromady čtyři trhy ve střední Evropě a vytvořilo jednu obchodní jednotku napříč Českou republikou, Maďarskem, Polskem a Slovenskem, s jednotným vedením. Cílem této změny je, aby se podnikání v Evropě stalo konkurenceschopnější, zjednodušil se způsob, jakým společnost pracuje a umožnilo se rychleji reagovat na potřeby zákazníků. Jednotné vedení společnosti Tesco je rozmístěno do čtyř středoevropských zemí, ve kterých podniká a je podporováno lokálními týmy, kde jsou zastoupeni odborníci, kteří znají svůj trh a neustále pomáhají zlepšovat služby pro zákazníky.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist