Jiří Navrátil si během své vědecké kariéry ověřil, jak je pro vědce složité uvádět výsledky svého výzkumu do praxe. Zaměří se proto na privátní i firemní investory a bude jim pomáhat nacházet uplatnění pro inovativní technologie a naplňovat jejich obchodní potenciál.

Věda je zdrojem průlomových technologií pro nové startupy, které mohou mít světový potenciál. Může ale také firmám řešit stále akutnější problém dlouhodobé udržitelnosti konkurenční výhody. Věříme, že postupně přineseme nové modely, které nadějným vědeckým týmům znásobí naděje úspěšné komercializace,“ dodává Petr Šídlo, partner Direct People.

Jiří Navrátil má za sebou již řadu úspěšných projektů. Pracoval například na propagaci technologie Hydal Biotech, která recykluje jinak těžce zužitkovatelný fritovací olej. A prostřednictvím společnosti Fillamentum pomohl zajímavé technologii z Vysokého učení technického (VUT), aby se za pouhé tři týdny dostala z laboratoře na světové trhy.

Jiří Navrátil má dva doktoráty. Doktorát z fyzikální chemie získal na VUT v Brně a ten druhý z biofyziky na Akademii věd. Tři roky působil jako externí technologický skaut na Imperial Innovations v Londýně. Po svém návratu ze zahraničí založil společnost SciTech Visual s cílem poskytovat výzkumu marketingové služby. Po čase však zjistil, že ani kvalitní marketing není receptem na to, jak vědu dostat k investorům a začít ji využívat komerčně. A tak se přidal k Direct People.

Kromě vědy má rád fotografování, architekturu a golf.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist