Lukáš Kropík přišel do komunikační agentury Native PR z poradenské společnosti Deloitte, kde posledních šest let jako PR manažer odpovídal za koordinaci externí a interní komunikace a podílel se na přípravě řady lokálních a středoevropských studií z jednotlivých odvětví. Mimo jiné měl na starost propagaci projektů jako CE TOP 500 (žebříček největších společností v regionu střední a východní Evropy), CE Technology Fast 50 (žebříček rychle rostoucích technologických firem v regionu) nebo anketu Zákon roku, která si klade za cíl vést diskusi mezi českými podnikateli o kvalitě právního prostředí v ČR. Předtím pracoval dva roky na pozici senior PR specialisty a zástupce tiskového mluvčího v mobilním operátorovi Vodafone nebo jako ekonomický redaktor v České informační agentuře.

„Native PR se dlouhodobě profiluje jako expert na korporátní komunikaci, vytváření komunikačních strategií, krizový či issue management a Lukáš svými zkušenostmi a kontakty naše know-how v těchto oblastech výrazně posílí,“ uvedl Václav Pavelka, Managing Partner Native PR.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist