Ingrid Miškovská bude v nové pozici zaštiťovat úzkou spolupráci s výrobci zařízení a lokálními obchodními partnery při vyhledávání a rozvoji nových příležitostí pro prodej zařízení a služeb společnosti Microsoft. Bude také zodpovědná za řízení obchodních, marketingových a produktových týmů v segmentu prodeje pro koncové zákazníky.

„Budu se soustředit na budování dlouhodobé a inovativní obchodní a produktové strategie pro zařízení s operačním systémem Windows a služby v oblasti gamingu a cloudu. Mezi klíčové oblasti mého zájmu patří také transformace obchodních a marketingových procesů pro digitální svět,“ komentuje své priority v nové roli Ingrid Miškovská. „Je pro mě důležité mít tým, který práce opravdu baví, má tah na branku a nebojí zkoušet nové cesty. Osobně se chci zaměřit na získávání a rozvoj nových talentů.“

Ingrid Miškovská pracuje ve společnosti Microsoft od dubna 2012. Během svého působení jako ředitelka spotřebitelského segmentu na Slovensku a následně jako ředitelka pro digitální prodej pro střední a východní Evropu (Digital Sales Leader CEE) získala několik celosvětových ocenění společnosti za dosažené obchodní výsledky, transformaci prodejních kanálů a manažerské schopnosti.

Před nástupem do Microsoftu pracovala 20 let ve spotřebitelském segmentu, z toho 16 let ve Philips DAP. I v této roli získala řadu ocenění za dosáhnuté výsledky včetně globální ceny za nejlepší byznysový projekt.

V pozici ředitelky CDS Ingrid Miškovská střídá Kristinu Michalsky, která povede jeden z obchodních týmů CDS v německé pobočce Microsoftu.

Je absolventkou Ekonomické univerzity v Bratislavě.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist