Tomáš Leixner (33) působil v předchozích letech jako tiskový mluvčí Jizerské 50, v agentuře RAUL zaměřené na sportovní marketing zároveň řídil komunikační tým a podílel se na aktivačních projektech pro klienty adidas nebo hlavní město Praha. V minulosti pracoval rovněž jako sportovní novinář.
Tomáš Leixner vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Karlově a marketingovou komunikaci na Vysoké škole finanční a správní.
Je ženatý a má syna, ve volném čase se věnuje především běhu a dalším sportům.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist