Tomáš Leixner (33) působil v předchozích letech jako tiskový mluvčí Jizerské 50, v agentuře RAUL zaměřené na sportovní marketing zároveň řídil komunikační tým a podílel se na aktivačních projektech pro klienty adidas nebo hlavní město Praha. V minulosti pracoval rovněž jako sportovní novinář.
Tomáš Leixner vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Karlově a marketingovou komunikaci na Vysoké škole finanční a správní.
Je ženatý a má syna, ve volném čase se věnuje především běhu a dalším sportům.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist