Jana Pečenková se ve své nové funkci chce zaměřit na rozšíření portfolia služeb nabízených klientům a posílení consumer segmentu. „Kromě důrazu na rozšíření služeb v oblasti digitální komunikace je naší velkou devízou silná pozice jak v oblasti PR tak PA. Ráda bych proto propojila obě tyto oblasti v rámci komunikace pro naše stávající i budoucí klienty,“ dodala Jana Pečenková, Head of PR v agentuře Grayling Czech Republic.

V oboru PR se pohybuje sedm let. V Graylingu začala pracovat v roce 2016 na seniorní pozici. Předtím působila několik let v agenturním prostředí jako account manager. Specializuje se na klienty z technologického a finančního sektoru.

„Oblast PR se v posledních několika letech hodně proměnila a je třeba zůstávat stále ve střehu. Zejména nástup sociálních sítí nekompromisně proměnil její tvář. Sledujeme nejnovější komunikační trendy a našim klientům nabízíme takové služby, aby byli v silném konkurenčním prostředí vidět. Jana má bohatou praxi v oblasti komunikace, pracovala pro řadu silných značek, pro které připravovala náročné kampaně. Jsem přesvědčen, že se své nové funkce zhostí s naprostou profesionalitou i potřebnou dávkou energie, které budou přínosem pro naše klienty,“ řekl Peter Fecko, generální manažer Grayling Czech Republic and Slovakia.

Mezi PR klienty české pobočky Graylingu patří společnosti Visa, Jaguar Land Rover, Dassault Systèmes, Kaspersky Lab, ABB, IBM, SES Astra, Herbalife nebo JetBrains. Kromě public relations, digitální a social media komunikace nabízí Grayling v ČR jako jedna z mála komunikačních agentur také rozsáhlé služby public affairs.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist