Lukáš Martinák (28) bude mít na starost především zajištění marketingových aktivit společnosti Lenovo ve spolupráci s obchodními partnery a dodavateli. Zároveň bude zodpovědný za přípravu a realizaci promoakcí.
Před nástupem do společnosti Lenovo působil ve firmě Fitness Innovations jako projektový manažer zodpovědný za exekuci nových projektů a souvisejících marketingových aktivit. Zkušenosti v marketingovém oboru získal také v agentuře Mindshare, kde pracoval jako Client Leadership Executive.
Lukáš Martinák vystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze, obor Podnikání a administrativa.
Mezi jeho koníčky patří zejména jízda na inline bruslích, street workout, cestování, dobré jídlo a elektronika.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist