Lukáš Martinák (28) bude mít na starost především zajištění marketingových aktivit společnosti Lenovo ve spolupráci s obchodními partnery a dodavateli. Zároveň bude zodpovědný za přípravu a realizaci promoakcí.
Před nástupem do společnosti Lenovo působil ve firmě Fitness Innovations jako projektový manažer zodpovědný za exekuci nových projektů a souvisejících marketingových aktivit. Zkušenosti v marketingovém oboru získal také v agentuře Mindshare, kde pracoval jako Client Leadership Executive.
Lukáš Martinák vystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze, obor Podnikání a administrativa.
Mezi jeho koníčky patří zejména jízda na inline bruslích, street workout, cestování, dobré jídlo a elektronika.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist