František Šudřich (27) má ve funkci obchodního ředitele na starosti celou agendu oddělení prodeje. Je tak zodpovědný za hodnocení tržního potenciálu všech lokalit, podílí se na přípravě projektů: vybírá vhodné dispozice i typy bytů, o které bude na konkrétních místech největší zájem. Odpovědný je i za kompletní průběh všech prodejů Trikaya – od přípravy ceníků přes nastavení podmínek s klienty až po předání klíčů od jejich nového bydlení.

„Postupně jsem se z pozice marketingového specialisty, kam jsem nastoupil už při studiu, dostal k analýzám trhu, odkud už bylo blízko k prodejům. Nadále budu připravovat čtvrtletní analýzy k prodejům brněnských novostaveb a budu k dispozici novinářům jako analytik,“ uvedl Šudřich.

František Šudřich vystudoval mediální studia a sociologii na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity.

Ve volném čase rád využívá moderní technologie a cestuje.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist