František Šudřich (27) má ve funkci obchodního ředitele na starosti celou agendu oddělení prodeje. Je tak zodpovědný za hodnocení tržního potenciálu všech lokalit, podílí se na přípravě projektů: vybírá vhodné dispozice i typy bytů, o které bude na konkrétních místech největší zájem. Odpovědný je i za kompletní průběh všech prodejů Trikaya – od přípravy ceníků přes nastavení podmínek s klienty až po předání klíčů od jejich nového bydlení.
„Postupně jsem se z pozice marketingového specialisty, kam jsem nastoupil už při studiu, dostal k analýzám trhu, odkud už bylo blízko k prodejům. Nadále budu připravovat čtvrtletní analýzy k prodejům brněnských novostaveb a budu k dispozici novinářům jako analytik,“ uvedl Šudřich.
František Šudřich vystudoval mediální studia a sociologii na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity.
Ve volném čase rád využívá moderní technologie a cestuje.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist