Michal Beran odchází po vzájemné dohodě z postu ředitele agenturního obchodu mediálního zastoupení RADIOUHOUSE.
“Děkuji Michalovi za dlouholetou práci, kterou odvedl v RADIOHOUSE a přeji mu mnoho štěstí v osobním i dalším profesním životě,“ říká Miroslav Hrnko, generální ředitel RADIOHOUSE. “Důvodem změny na nejvyšším postu agenturního prodeje ve společnosti RADIOHOUSE je plánované přeuspořádání vnitřní struktury firmy tak, aby lépe odpovídala současným požadavkům agentur a jejich klientů. Nově zavedeme v divizi agenturního prodeje několik segmentových ředitelů, kteří se budou zaměřovat na agenturní obchod a na podporu poptávky agenturních mediaplannerů. Ředitelé budou podléhat přímo generálnímu řediteli. Věříme, že nová organizační struktura bude více flexibilní a dokáže lépe operativně reagovat na všechny nové příležitosti,“ říká Miroslav Hrnko. „Podrobnosti a personální obsazení budou zveřejněny poté, co s nimi budou seznámení naši klienti,“ dodává Miroslav Hrnko.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist