Magdalena Bartošová nastoupila do MONETA Money Bank po svém šestiletém působení v České spořitelně, kde zastávala pozici sponzoringové specialistky v oddělení podnikového marketingu a sponzoringu. Následně zde působila jako marketingová specialistka pro přední značky společnosti – Erste Premier a Erste Private Banking. Předchozí pracovní zkušenosti získala na úrovni BTL komunikace v marketingové agentuře Ogilvy One a v Proximity Prague, agentuře zaměřující se na oblast direct marketingu, digitální komunikace a CRM.
Jiří Mizera vede digitální transformaci komerčního bankovnictví MONETA Money Bank - čtěte ZDE
Lucie Kirchner má na starosti CSR strategii v MONETA Money Bank - čtěte ZDE
Vystudovala magisterský obor Marketingové komunikace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
Mezi její zájmy patří rodina, gastronomie, kultura a společné volné chvíle s přáteli.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist