Magdalena Bartošová nastoupila do MONETA Money Bank po svém šestiletém působení v České spořitelně, kde zastávala pozici sponzoringové specialistky v oddělení podnikového marketingu a sponzoringu. Následně zde působila jako marketingová specialistka pro přední značky společnosti – Erste Premier a Erste Private Banking. Předchozí pracovní zkušenosti získala na úrovni BTL komunikace v marketingové agentuře Ogilvy One a v Proximity Prague, agentuře zaměřující se na oblast direct marketingu, digitální komunikace a CRM.
Jiří Mizera vede digitální transformaci komerčního bankovnictví MONETA Money Bank - čtěte ZDE
Lucie Kirchner má na starosti CSR strategii v MONETA Money Bank - čtěte ZDE
Vystudovala magisterský obor Marketingové komunikace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
Mezi její zájmy patří rodina, gastronomie, kultura a společné volné chvíle s přáteli.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist