Nikola Pleska (37) přišel do Microsoftu v roce 2013 z konzultační IT firmy Software AG. Tři roky pracoval jako produktový manažer Microsoft Dynamics a rok působil jako marketingový manažer oddělení pro velké a středně velké zákazníky.

Nyní je zodpovědný jednak za marketing v oblasti digitální transformace, jednak za podporu produktů a služeb Microsoft Dynamics, které propojují řešení pro vztahy se zákazníky (CRM) a systémy pro řízení firem (ERP).

Petr Váša (42) nastoupil do Microsoftu v roce 2008 na pozici produktového manažera v serverové divizi, poslední tři roky vedl tým Sales Excellence pro malé a střední podniky.

Nyní je v roli manažera divize Microsoft Office zodpovědný za prodej, lokalizaci a marketing kancelářského softwaru a nástrojů produktivity Microsoft Office.  Před nástupem do společnosti Microsoft pracoval na obchodních pozicích ve společnostech Dell a Tecom.

Ve volném čase se věnuje rodině, turistice a fotografování.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist