Esteban Davalos, pocházející z Ekvádoru, začal svoji kariéru u RB v roce 2005 jako Assistant Brand Manager pro Vanish v New Jersey. V následujících dvanácti letech prošel mnoha odděleními napříč různými zeměmi, včetně Spojeného království nebo Španělska, a jeho rukama prošly značky jako je Woolite, Finish nebo mezinárodní oddělení insekticidů (Repellent & Insect Protection).
„Veškeré zkušenosti, ať již osobní, nebo profesní, mě ovlivňovaly v mé kariéře, nicméně nejvíce jsem hrdý na to, že mohu pracovat pro společnost, pro kterou jsou spotřebitel a neustálé inovace vždy na prvním místě. Cílem RB je poskytovat inovativní řešení a jejich prostřednictvím pomoci lidem žít zdravější, šťastnější život. Už po první návštěvě Maďarska jsem věděl, že má hodně co nabídnout, a nemohu se dočkat, až s mou rodinou začneme objevovat poklady této země,“ řekl Esteban Davalos.
Se svým novým týmem si stanovili jako nejdůležitější cíl oslovovat takzvanou generaci Y, tedy osoby narozené v osmdesátých a devadesátých letech minulého století. V dalších šesti až dvanácti měsících plánují nabízet produkty a přinášet podněty především prostřednictvím digitálních kanálů, které pro tuto generaci představují mezeru na trhu.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist