David Šefčík přichází do společnosti Softec z Accenture, kde měl na starosti projekty týkající se digitální transformace, CRM a IT strategie. Mezi jeho významné klienty patřili např. Škoda Auto, Allianz nebo ČEZ.
V Softecu bude díky své ojedinělé schopnosti kombinovat technologický a byznysový pohled zodpovědný za rozvoj produktů a nových směrů působení skupiny.
Je absolventem Ekonomické univerzity v Bratislavě, obor mezinárodní obchod.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist