Kate Hutchinsonová přináší do společnosti Veeam více než 20 let zkušeností na pozici marketingové ředitelky v různých softwarových a hardwarových technologických firmách jako Riverbed, Polycom, VMware, Citrix a BEA.
„Prokazatelné zkušenosti Kate Hutchinsonové, především v oblasti vedení marketingových týmů během období rychlého růstu a transformace, přinesou cenný strategický a odborný pohled na náš tým, s nímž míříme k metě překonání tržeb ve výši 1 miliardy dolarů,“ řekl ke jmenování nové marketingové ředitelky Peter McKay. „Kate zvýšila tržní podíl a podpořila pozici značky v nejznámějších technologických firmách a její zkušenosti jsou bezkonkurenční. Na naší cestě k řešením nepřetržité dostupnosti pro firmy na celém světě bude Kate hrát klíčovou roli, přičemž jejím úkolem bude zajistit rozvoj a růst naší značky. Jsem nadšený, že je členkou našeho týmu.“
„Veeam je úžasná společnost s mimořádnými základy, velkou a loajální skupinou zákazníků a vzrušující vizí. Naším cílem je upevnit vedoucí pozici společnosti ve sféře zajišťování dostupnosti dat, jež jsou hnacím motorem digitální ekonomiky,“ říká Kate Hutchinsonová. „Firmy na cestě k digitální transformaci stále více potřebují robustní řešení dostupnosti, a společnost Veeam je připravena tyto potřeby i nadále naplňovat, stejně jako tomu bylo v uplynulých deseti letech. Zažíváme skvělou éru společnosti Veeam a já se těším, že společně zvýšíme její tržní podíl a rozšíříme povědomí o značce i v rámci druhé dekády růstu.“
Před příchodem do týmu společnosti Veeam zastávala Kate Hutchinsonová post první viceprezidentky a ředitelky marketingu ve firmě Riverbed, soukromé společnosti, jenž vévodí trhu aplikační výkonové infrastruktury a softwarově definovaných sítí. Hutchinsonová úspěšně provedla firmu Riverbed procesem vytvoření nové pozice a značky, díky němuž firma obsáhla mnohem větší (cca 11x) tržní prostor.
Před působením v Riverbedu byla výkonnou viceprezidentkou a ředitelkou marketingu v Polycomu, přední firmě v oblasti řešení firemní konferenční komunikace. Stála v čele transformace firmy z poskytovatele hardwaru na společnost zaměřenou na software a předního poskytovatele sjednocené komunikace a vizuální/hlasové komunikace. Rovněž napomáhala zaměstnancům pochopit, jak může software urychlit uvádění inovací na trh a zároveň odlišit Polycom od konkurence.
Před prací v Polycomu byla marketingovou ředitelkou a viceprezidentkou pro marketing ve společnosti VMware, v níž rozšířila pozici firmy z prodejce hypervizorů na poskytovatele virtualizačních řešení, která pomáhají zákazníkům vytvářet soukromé i veřejné cloudy.
Před působením ve firmě VMware pomohla společnosti Citrix vyvinout strategii, jak během tří let zdvojnásobit výnosy na 1 miliardu dolarů a stanout tak v čele sektoru přístupu a dodávek aplikací. Ve společnosti BEA Systems Hutchinsonová vytvořila a řídila všechny aspekty marketingu, díky nimž firma během tří let vyrostla ze 300 miliónů na 1 miliardu dolarů a stala se jednou z nejrychleji rostoucích firem, která v ročních výnosech dosáhla 1 miliardy dolarů.
Získala magisterský titul na Sanfranciské státní univerzitě a má bakalářský titul z univerzity na Long Islandu, Southampton College (nyní součást Newyorské státní univerzity ve Stony Brooku). V roce 2005 dostala Hutchinsonová od univerzity na Long Islandu, Southampton College, ocenění Distinguished Alumni (vynikající absolvent).
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist