Tomáš Hůlka se od 1. října stal ředitelem digitálního oddělení Burdy. Zaměří se na mobilní zařízení a rozvoj nových produktů pro inzertní klienty. Na pozici střídá Petra Kabrnu.
„Bude také řídit digitální marketing a content a starat se o digitální i printový rozvoj značek CHIP a PPK," dodává generální ředitelka Burdy Petra Fundová.
Do týmu Burdy Digital se Hůlka zapojil před téměř čtyřmi lety na pozici head of on-line administration, jehož tým zodpovídá za rozvoj reklamních formátů, správu ad serveru, právní agendu, plánování rozpočtu a reporting digitálního oddělení.
Předtím působil čtyři roky na různých pozicích v mediálních domech Sanoma Media a CET 21 – TV Nova. Jeho cílem bude rozvíjet značky v oblasti portfolia webů vydavatelství.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist