Tomáš Hůlka se od 1. října stal ředitelem digitálního oddělení Burdy. Zaměří se na mobilní zařízení a rozvoj nových produktů pro inzertní klienty. Na pozici střídá Petra Kabrnu.

„Bude také řídit digitální marketing a content a starat se o digitální i printový rozvoj značek CHIP a PPK," dodává generální ředitelka Burdy Petra Fundová.

Do týmu Burdy Digital se Hůlka zapojil před téměř čtyřmi lety na pozici head of on-line administration, jehož tým zodpovídá za rozvoj reklamních formátů, správu ad serveru, právní agendu, plánování rozpočtu a reporting digitálního oddělení.

Předtím působil čtyři roky na různých pozicích v mediálních domech Sanoma Media a CET 21 – TV Nova. Jeho cílem bude rozvíjet značky v oblasti portfolia webů vydavatelství. 

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist