Marek Krátký má za sebou dlouholeté pracovní zkušenosti v oblasti marketingu. Několik let působil například ve společnosti P&G, Mars, Benu lékárny dále pracoval pro agentury Dunnhumby, Wunderman, JWT Praha a nějakou dobu se věnoval také vlastní konzultantské činnosti. Ve sbírce má i ocenění Creative Awards, dříve známé jako Louskáček, z prestižní soutěže o nejkreativnější českou reklamu, kterou každoročně pořádá Art Directors Club České republiky.

Ve společnosti ONYX Group bude zodpovědný za celkové směrování a řízení organizace, tvorbu strategie a politiky k naplňování stanovených cílů.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist