Marek Krátký má za sebou dlouholeté pracovní zkušenosti v oblasti marketingu. Několik let působil například ve společnosti P&G, Mars, Benu lékárny dále pracoval pro agentury Dunnhumby, Wunderman, JWT Praha a nějakou dobu se věnoval také vlastní konzultantské činnosti. Ve sbírce má i ocenění Creative Awards, dříve známé jako Louskáček, z prestižní soutěže o nejkreativnější českou reklamu, kterou každoročně pořádá Art Directors Club České republiky.
Ve společnosti ONYX Group bude zodpovědný za celkové směrování a řízení organizace, tvorbu strategie a politiky k naplňování stanovených cílů.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist