Jan Krčmář (38) má za sebou více než deset let zkušeností v oboru komunikace a public relations. Před nástupem do EY působil pět let jako ředitel komunikace v mezinárodní společnosti Photon Energy zaměřené na sektor energetiky a fotovoltaiky. Kromě vztahů s médii a komunikace se staral také o marketing společnosti. V roce 2012 pracoval v rámci stipendia Rok Jinak v neziskové organizaci Auto*Mat, kde pomáhal nastavit její dlouhodobou komunikační strategii. Čtyři roky působil také jako externí reportér amerického deníku New York Times. Je absolventem oboru Politických věd rakouské Univerzity ve Vídni.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist