Tomáš Barta má od července ve funkci Corporate Sales Managera společnosti Kaspersky Lab na starosti rozvoj obchodních aktivit v České republice a na Slovensku se zaměřením na Enterprise Security Portfolio. Mezi jeho aktivity spadá také vzdělávání v oblasti bezpečnosti IT a evangelizace zákazníků všech velikostí, především však SME, Enterprise, Public a Industry.

S oblastí IT, telco a IT bezpečnosti má 14leté zkušenosti. Působil jak na straně koncového zákazníka, telco operátora, systémového integrátora, tak distributora a nyní i výrobce. Pracoval mimo jiné na pozicích key account managera a international business experta ve společnosti NextiraOne (dnes Dimension Data), kde byl odpovědný za rozvoj obchodních aktivit a komplexní řešení u svěřených zákazníků napříč segmenty SMB, Enterprise či Public.

Před nástupem do Kaspersky Lab pracoval ve společnosti Veracomp, kde rozvíjel partnerský kanál v ČR a měl celkovou odpovědnost za rozvoj svěřených výrobců se zaměřením na bezpečnostní technologie.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist