Pavel Kitka spojil převážnou část své kariéry se značkou Adidas, kde pracoval 6 let. Nejdříve 4 roky na marketingových kampaních značky pro 7 zemí CEE a následně 2 roky v e-commerce jako marketing activation manager pro 17 států EU. Rok před nástupem do Publicis One řídil marketing pro dva slovenské hotely a tehdy se také poprvé setkal s agenturou Performics. Zde nyní zastává pozici client success managera.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist