Filip Huněk působí v digitálním marketingu posledních 10 let. Nyní nastoupil na pozici Client Operations Managera do direct marketingové agentury Wunderman/MSC production. Bude mít na starosti digitální projekty pro globální klienty, koordinaci projektových týmů a komunikaci se zahraničními klienty.

V Aqua Digital, kde působil poslední 4 roky, pomáhal otevřít pobočky v Londýně, Sarajevu a Bratislavě, a byl přímo zodpovědný za digitálních kampaně pro Nestlé, Johnson & Johnson či Henkel. Předtím pod agenturou BrandzFriendz zajišťoval přípravu a realizaci kreativních on-line řešení pro O2, Vitanu či Fiat Group.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist