Filip Huněk působí v digitálním marketingu posledních 10 let. Nyní nastoupil na pozici Client Operations Managera do direct marketingové agentury Wunderman/MSC production. Bude mít na starosti digitální projekty pro globální klienty, koordinaci projektových týmů a komunikaci se zahraničními klienty.

V Aqua Digital, kde působil poslední 4 roky, pomáhal otevřít pobočky v Londýně, Sarajevu a Bratislavě, a byl přímo zodpovědný za digitálních kampaně pro Nestlé, Johnson & Johnson či Henkel. Předtím pod agenturou BrandzFriendz zajišťoval přípravu a realizaci kreativních on-line řešení pro O2, Vitanu či Fiat Group.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist